Lördagen utan Vanessa

Hejsan! I lördags red jag utan Vanessa för hon var i Hassela. Många hade sportlov så vi var bara 3 st på ridningen. Det var iallafall jätte kul och på lördag har vi hoppning! Sen gången efter det så byter vi hästar. Bara att den här gången var Nyfiken jobbig som attans. Blev busig när vi galopperade och slängde med huvudet då. Sen var han irriterande på andra sätt med! Men som sagt är det ändå alltid kul:) sen efter nyfiken vill jag ha min Musse... Älskar honom och massor med andra förstås.
På ridlägret i sommar kanske jag ska ta Musse som önskemål:) Musse i en vecka, i love it! Ni kommer få mer info om ridlägret desto närmare vi kommer och så kommer vi visa packlistan så ni behöver inte oroa er!:) ännu en sak till ni inte behöver oroa er för är att vi kommer nog blogga då med. Alla fall kanske jag. Båda vi har en mobil som vi kan blogga på så.:)


Kramisar Emelie, Vanessas Hassela kramar!
Bild på Hanna och Hippi=stor och liten och sedan en bild på Musse! Ps. Jag kramade Hubbe från dig Vanessa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0