tjabaaaa!

Hej alla! ledsen att vi inte har skrivit på jätte länge, men Emelie är i Thailand så det är inte lika kul att blogga då...
Nu har våran ridlärare sagt att vi ska rida samma häst fyra gånger, jag har ridit min favvo-häst Hubbe! men imorn är det dags att byta och då ska jag rida en annan finfin häst som heter Zircon! här är en bild på Zircon:

I lördags red jag ju Hubbe, då ''hoppade'' vi. Det kanske var 20cm......
inte så högt precis, knappt så att han hoppade, jag funderar på att flytta upp en grupp så att man kan förbättra sig ännu mera! Då kommer man också få göra och lära mig nya och andvändbara saker! då kan man galoppera lite mer som vi inte får göra mkt alls.....


                                          kramisar Vanessa, och Thailandiska hälsningar Emelie! :)


Kommentarer
Emelie

Jag förstår att det inte är lika kul att blogga när Emelie inte är med... Söt Zircon är! :) Kram

2012-02-16 @ 19:27:33
URL: http://emelaisan.blogg.se/
Rebecca Eisengarten

sv: Ja det är det :(

2012-02-18 @ 09:57:27
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0